ACIL SABU ASAL KALTENG (MURUNG RAYA) DI TANGKAP

Selamat datang Di Sekedar Habar, Wadah Hagan Ba Hahabaran.
ACIL SABU ASAL KALTENG (MURUNG RAYA) DI TANGKAP

19/05/2017, Murung raya Kaliamntan Tengah.
Seorang Ibu rumah tangga asal Desa Tahujan Untu (Mess PT. AMP) Kecamatan Tanah Siang Selatan Yang biasa di sapa Acil Yuli, tertunduk lesu setelah aparat kepolisian melakuakn penangkapan terhadap sidin.

Penangkapan ini adalaha perkembangan kasusu  AS dan TK yang lebih dahulu di amankan Petugas kePolisian, Rupanya bubuhan Polisi sudah Curiga lawan Acil nang saikung nih, maka di tugaskan lah untuk mamngkap Acil yuli, Penangkapan Acil yuli di depan stadion Willy M. Yoseph Puruk Cahu Kecamatan Murung.

Badasarkan hasil pamariksaan petugas menemukan barang bukti berupa 1 paket sabu-sabu seberat 0,50 gram lawan 1 buah telepon selular Merk Nokia. Si acil Yuli ni sudah melanggar pasal 114 ayat (1) Subsider pasal 112 ayat (1) UU RI Nomor 35 Tahun 2009 Tentang Narkotika ujah Polisi nang manangani kasus ngini, Yaitu IPTU Darkani.

Tersangka lawan barang bukti sudah di amankan ka Mapolres Mura Guna Hagan malakukan proses lebih lanjut, nahh si acil ni akan di acam hukuman penjara di atas sepuluh tahun, lawan denda di atas 10 Miliar.
Previous
Next Post »